Thursday, December 29, 2011

Six Hundred, Awesome!

Photobucket

 First of all, thanks sangat-sangat siapa yang da follow blog ney. Now, 600! I'm waiting for a long time. Akhirnya dapat jugak kumpul followers seramai ney. Saya sibuk, mana ada masa nak up2 kan followers. Sibuk itu sebenarnya alasan semata-mata. haha! Pape pun, saya happy la. :) 


 Siapalah yang bertuah memegang nombor yang ke-600 ney. Jadi, dengan suka citanya saya nak ucapkan terima kasih buat QaQa Xeslly. Saya tak ada hadiah la nak bagi. Anak kelahiran Sabah la katakan. Nak post hadiah jauh. Kena menyeberangi Laut Cina Selatan. haha! Jadi, saya hanya berniat nak promote blog akak la. Sebagai penghargaan sebab jadi followers saya yang bertuah. :) Nanti, saya pilih la lagi bloggers yang bertuah untuk promote blog masing-masing. But i'm waiting the best time la. InsyaAllah, kalau ada kelapangan saya akan buat la. :)


 Do visit this awesome blog . Really nice :)

-FULL STOP-








4 comments: