Tuesday, December 20, 2011

Jumping through the day # freebies header

Photobucket

 Hari ney dah hari Selasa. Tunggu esok satu hari kemudian lusa penentu. Ya Allah, sekejap je masa berlalu. Tup-tup, dah nak taw taw result. Tapi, saya dah tekad tak nak tensionkan diri dengan benda ney. Itu kenyataan yang harus diterima oleh semua pelajar tingkatan tiga yang bersekolah di seluruh Malaysia. haha! #skema molek ayat! 

 Seriuosly, malam tadi memang tak boleh tidur. Tak tahulah fikir apa. Nak kata fikirkan result, tak pasti lah. Boleh jadi je. Tapi tak kan sehingga hari nak ambik result, asyik tak boleh tidur? waa..tak sanggup la. Nak lena jugak macam orang lain. haha! :) Just rilek, calm down la! Pagi ney bangun, saya semangat sangat. Semangat sebab... Tak rasa pun saya perlu share kat sini. Just keep it in my heart. #jiwang er :P Pagi-pagi kena senyum ye, jangan masam-masam. Buat para bloggers yang sakit, demam atau apa-apa yang sewaktu dengannya, bersabar ye. Penyakit yang Allah bagi adalah ujian sebagai kaffarah pada dosa-dosa kita yang lalu. Ingat Allah selalu, Allah tidak akan lupa kita :)

 Alhamdulillah, followers dah meningkat. Semangat berblogwalking tu kena ada. Haha! Rasa happy jugak la, bila ada blogger yang mintak tolong buatkan blog dia sebiji macam ney. Macam yang saya punya. Bukan tak nak buat sebijik-sejibik macam saya punya, tapi tak cantik la if blog kita sama je. Pape pun, saya dah tukar background dan header. Tu pun tak tahulah cantik ke tak. :) Para sponsor datang daripada adobe photoshop CS4 dan juga pak cik google. Siapa newby yang berminat nak suruh saya buat header. Jangan segan-segan, saya boleh buat jika ada kelapangan. haha! Seronok membantu la. Just beritahu jenis yang macam mana. But, kalau nak suruh buat doodle memang tak pandai. Fail! Ada sesiapa nak tolong ajar buat? haha! :)



 Just buat tiga header yang simple. Tema pun macam budak sekolah menengah la. Kalau berminat, ambik je la. Tapi, jangan lupa komen ye. Sekadar buat freebies untuk mengisi masa free. Kalau ada yang mintak, saya try buat lah. Tidak mengenakan apa-apa bayaran. :) Saya hanya mengisi kekosongan waktu yang ada. Sebelum tu, ney header yang masih di simpanan kotak lama sebelum renovate menjadi blogskin. 




-FULL STOP-







3 comments:

  1. rajin nye buad freebies .. :)
    btw , sume lawa2 !

    ReplyDelete
  2. thanks bgi tuh akaq sy tag akaq dlm http://nurulfaqihah13.blogspot.com/2011/12/contest-kenali-bloggers.html sori la sbb bnyk kli tag akaq

    ReplyDelete
  3. eyh, tak pe lah. tak kisah pun. kalau akak ade mood akak try buat ea. mekaseh ea. akak pun ada tag yuyu la.

    ReplyDelete