Thursday, February 13, 2014

Reinassance of Caliph.

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum.

Sudah lama tidak mengupdate dan inilah masanya untuk curahkan idea, ayat atau apa-apa yang sewaktu dengannya. Sungguh, bukan tidak punya masa tapi kemalasan yang menguasai diri :3 nak kata let go! mana boleh. Gila sayang dekat blog yang agak 'huduh' ney sebab dah hampir 5 tahun bersama. Kak dibah yang ajar semua ni. Hee, terima kasih ye.

Untuk kesekian kalinya terasa untuk berkongsi program yang dah batch kami jalankan buat adik-adik f1. Weehee! Happy gila. Sebenarnya first niat tuu memang nak reunion dengan kawan-kawan. Bayanglah lama mana tak jumpa. Serius rindu! Tapi, dah kata datang untuk program jadi kena go on dengan semua aktiviti. Tajdid niat asal, huhu. Tapi serius cakap memang BEST yang teramat sangat! So, nama program yang telah dijalankan ialah R.O.C! Dan banyak ex-sim yang lain(bukan batch kami) tanya R.O.C tu ape? Jadi, untuk makluman semua, R.O.C stands for Reinassance of Caliph. Hehe, nampak takkk name tuu! In shaa Allah, harap-harap imbuhan yang kami dapat lebih hebat daripada apa yang dijangkakan. 

      
Button badge kami :) credit to Syahida!



















 #Unleashing The Caliph From Within 

Alhamdulillah, feedback daripada adik-adik f1 sangatlah memuaskan. Sebenarnya, banyak improvement yang perlu dibuat. Iyalah, baru first time buat program yang perlu dibincangkan dari jarak jauh. Biasalah tuuu :) keep in touch semua!

Truly, tujuan utama program ney untuk lahirkan sifat khalifah dalam diri. Semua yang ada kat atas muka bumi Allah ney dah diciptakan olehNya sebagai khalifah. Untuk apa? Untuk makmurkan bumi Allah. Memang semua tak pernah lari daripada buat silap. Yang penting usaha untuk terus berubah dan berubah :') 

Kami tinggalkan teladan kami di sekolah. Harap-harapnya segala teladan baik yang kami ajarkan menjadi saham untuk kami. In shaa Allah. Moga Allah redha.

throwback : graduate time :')


Love,
ZakiraAfina.

No comments:

Post a Comment