Saturday, March 17, 2012

S.C.H.O.O.L

Photobucket

 17 Mac 2012 , SMID ! Berat hati nak pergi sekolah :') Tak tahulah apa lagi yang berlaku lepas ney . Lepas satu masalah selesai , masalah lain pulak timbul . Kenapa saya ? Apa yang saya dah buat ? Kalau sekiranya tak puas hati dengan saya , macam yang pernah saya kata sebelum ney don't you ever judge a people that you don't know really ! FULL STOP ! You think , who you are ? Orang lain pun ada perasaan la . Jangan nak judge orang sesuka hati . Mungkinlah saya tak tahu sape awak , awak , dan awak . Tapi , saya tak rasa nak ambik tahu pun pasal ney semua. Seriously , saya tak  berdendam dengan orang :) Cuma satu , jaga perasaan orang lain . This is my site , please respect me as the owner ! 

 Case close - Um , EXAM . Tak prepare betul - betul pun . Banyak halangan mendatang minggu ney . Not in mood to face the book :') but i'm trying to do my best . Homework not finish at all . Teruk sangat --' . Bila fikir balik , memang menyesal tangguh kerja . Cuti seminggu ibarat sebulan . Kalau sebulan , lagi nikmat la :) Kerja pun makin bertimbun cikgu bagi . Tapi ney seminggu je cik kak , tak lama pun . Cuma 7 hari . Masa terbuang begitu sahaja . Saya pun tak tahu apa benda yang saya buat waktu cuti ney .


P/s : Welcome back to school dear :')  

No comments:

Post a Comment