Friday, April 29, 2011

Nukilan buat dirimu: Ummi

bakpe derita awak harus disembunyikan??
sedangkan kami sahabat awak..
kami sayang awak,
kami benar-benar rindu saat bersama awak..
macam yang awak kata :
masa prep Quran, prep akademik, time supper...
sume indah walaupun waktu yang dilalui cuma sekejap..
ney kata yang lahir dari hati saya :
seriously, saya jeles tengok awak dengan orang lain, bukan dengan kami...
walaupun kami sedar hakikat bahawa kawan untuk dikongsi, bukan untuk dimiliki..
saya dengan bal tak tenang...
waktu malam, kiteorang sokmo cakap pasal hal ney...
sebab kiteorang rasa diri awak jauh sangat-sangat dengan kiteorang..
saya tekad nak hantar note dekat awak,
tapi awak balas :
tak ada apa-apa...
walaupun, saya tahu mulut dengan hati awak tak serasi..
tak pe la,
kami faham awak,
dan kami akan sentiasa menyokong awak...
ingat,
kami saya awak, ummi shahirah!!
awak kawan kami dunia akhirat...
(ummi, balqis, hasanah, azie, aina, niswah, zakira)
hubungan sahabat ney tak kan pernah putus...


1 comment:

  1. switz nyerhh...smoge ukhuwwah korg akan terus bkekalan..insyaAlah..^_^

    ReplyDelete