Thursday, December 6, 2012

Dear Heart

Photobucket

Assalamualaikum reader [s]. 

Tangan ney laju je menaip macam dah terbayang apa yang nak ditulis. Tiba-tiba rasa teruja, eksaited nak menaip :) Moga hati ini ikhlas .



You love what you obey,
and you obey what you love. 
So be careful what you love.  

Hati indah tatkala perasaan sayang mula bertaut. Tipulah jika hati itu menidakkan . Sayang dan cinta itu fitrah. Allah sudah titipkan untuk hamba-Nya. Tapi, atas kehendak kita untuk menggunakan kurniaan yang Allah bagi dengan sebaik mungkin. 

* Are you in love with the idea of love, 
   or do you in love the creator of love? 

"Mungkin ini dugaan Allah untuk aku. Allah ingin menguji sekuat mana iman aku. Tapi, aku tidak pasti mampukah aku? Kuatkah aku untuk berdepan dengan sesuatu yang akan menyakitkan hati aku? Aku tidak pasti adakah keputusan itu terbaik untuk aku. Tapi, aku akan cuba dan takkan pernah sesekali aku menyalahkan keputusan yang mendatang. " - monolog hati 

Bersangka baiklah kepada-Nya. Allah tidak pernah mengabaikan kita selagi kita tidak mengabaikan suruhanNya. Allah menguji kita dengan kesusahan kerana Dia mahu memberikan kita syurgaNya yang indah. Moga Engkau memberikan yang terbaik untukku . 

#O Allah :') 

Takdir Tuhan itu cantik, so trust Allah's decision no matter what you are facing. You will never regret it, In shaa Allah. - The Wedding Breaker :) 






No comments:

Post a Comment