Sunday, February 27, 2011

~untitled

Bismillahirrahmanirrahim....

Hari ini dah nak balik sekolah, sedih la jugak nak tinggal rumah, dan yang paling sedih tinggal keluarga..walau bagaimanpun perjalanan mencari ilmu perlu diteruskan..tinggal keluarga tak bermakna tinggal segala-galanya...


sebelum tu, nak ucap congrates dekat Musfirah Nor Azmi sebab dapat pergi MSSM catur kat Penang bulan 5 ney, walaupun perkenalan kami sangat singkat masa tahun lepas, kenal pun masa MSSD catur 2010, tapi masih contact sampai sekarang, tak lupa juga dekat atlit-atlit massmat SMID 2011, walaupun tak jadi juara, tak bermakna kita gagal semua..yang pastinya,"all of you had done a good job"

Berbalik kepada muhibbah madrasah, SMID..sebelum ney, macam-macam benda yang jadi kat sekolah, tapi tak dapat nak share sebab perihal sekolah, ada laa sikit-sikit yang dapat dishare...bukannya nama dunia kalau tak ada masalah, memang sekolah tempat belajar, tapi, masalah boleh timbul kat mana-mana sahaja..harap-harap lepas ney tak berlaku kes-kes lain, kadang-kadang pelik, bila habis je satu kes, satu kes lain pulak timbul...saya sendiri tak tahu jawapannya...

Dan yang pasti, kami pMr's candidates 2011 akan pergi kem bahasa pada tanggal 17, 18, 19 Mac..best la walaupun terpaksa kurangkan tempoh cuti persekolahan...nak berjaya bukan mudah, kena bersusah-susah dulu..InsyaAllah, tahun ney f3 SMID akan bawa IMTIAZ ke arah gps 1.00..Amin

rasanya tangan pun dah lenguh menulis...tapi sebelum tu, nak minta maaf dekat **** *****, sekiranya sakit hati terbaca post yang sebelum ney..kalau diberi peluang, saya akan terus cakap direct kat awak, tak main tulis2..tapi, peluang sebegitu tak kan pernah muncul melainkan hasutan yang ketiga!! saya tak berniat nak tulis post pasal awak, saya pun sedar saya sape, tapi macam yang saya kata itu adalah hak saya, saya berhak untuk bersurara, semua tu adalah yang tersimpan dalam hati saya, dan saya dah keluarkan semuanya..kalau tak puas hati dengan post tu, bagitahu degan cara yang baik...semuanya saya terima!!OK...






No comments:

Post a Comment