Wednesday, November 21, 2012

Heart to Heart

Photobucket

Assalamualaikum reader [s] . 

Huh ! Tarik nafas dalam - dalam , dan hembus . Bersyukur la kita sebab masih diberi peluang untuk hirup udara yang segar :) Alhamdulillah . Cuba bayangkan saudara seislam kita di sana , sedang berjuang habis - habisan untuk pertahankan agama islam . Buat saudaraku di sana , syahid sentiasa mendekatimu . Amin . 



---------

Hati ni menderita sangat - sangat . Tiada siapa yang mampu sembuhkan kecuali Dia yang Maha Mengetahui segalanya . Syaratnya , kena selalu mengingati Dia untuk sentiasa mendapatkan ketenganan . Benarlah janji Allah , sesiapa yang sentiasa mengingati Allah akan peroleh ketenangan . 

Saya tak tahu selama mana saya mampu bertahan untuk face semua ni . Kalau hati saya kuat , saya cuba untuk terus bersabar . Walau apa pun , saya tetap dengan diri saya . Tak akan pernah berubah kecuali dengan izinNya . Kita tak tahu macam mana masa depan kita . Yang penting usaha untuk dapat apa yang kita inginkan . Moga Alllah permudahkan :) 

I'm a strong girl who keeps her stuff in line . Even when I have tears going down on my face , I always manage to say these two words ; I'M FINE .






















No comments:

Post a Comment